.

Pert nyert a TV2, továbbra is használhatják a korábban betiltott csatornanevet

Írta: KTL | 2017. április 08. 09:00
Januárban írtuk meg, hogy a bíróság eltiltotta a TV2-t a Chili TV név használatától. Korábban a Paprika TV tulajdonosa és üzemeltetője, az AMC jelentette fel őket, ugyanis szerintük túlságosan hasonlít az ő tévéadójuk nevére. Nem sokkal később a TV2 Csoport közölte, hogy fellebbeznek és továbbra is Chili TV-nek fogják hívni a gasztrocsatornájukat. A per most fejeződött be, melyet a TV2 nyert. Részletek a csatorna közleményében:
A Fővárosi Ítélőtábla az elsőfokon eljárt Fővárosi Törvényszéknek a TV2 Média Csoport Zrt-t a „Chili TV” név használatától eltiltó végzését megváltoztatva, az AMC ideiglenes intézkedés elrendelésére irányuló kérelmét elutasította. A döntés jogerős, ellene fellebbezésnek helye nincs. A másodfokú bíróság rámutatott, hogy elvégezte a megjelölések formális összevetését és ennek eredményeként arra jutott, hogy azok nem téveszthetők össze. Nyilvánvaló, hogy a „TV PAPRIKA” és a „Chili TV” szókapcsolatok domináns „Paprika” és „chili” elemei vizuálisan és fonetikailag is teljesen eltérnek egymástól. Az átlagos magyar fogyasztó számára a paprika szó magától értetődő jelentéstartalommal bír, azonban nem ilyen általánosan egyértelmű az idegen nyelvből átvett chili kifejezés jelentése, így nem jön létre közvetlen asszociáció a két szó között.


További hírek

Új csatornán tér vissza Joshi Bharat

Lemondott az RTL Magyarország egyik fontos vezetője

Fontos újítást jelentettek be az RTL Mosttal kapcsolatban

Az RTL mutatja be Magyarországon Az új Paula és Paulina sorozatot


Hozzászólások